پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری خوزستان

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی کلید رمز پیروزی ملت در برابر تهاجم اقتصادی دشمن است که باید نهایت استفاده از این مهم را ببریم تا کشور رونق اقتصادی خود را بازیابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، در جمع  مردم و مسئولین استان به بیان فضایل و کرامات ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: در دعای چهلم صحیفه سجادیه، امام زین العابدین(ع) به خوبی صفات و خصوصیات این ماه همچون «شهر الاسلام»، «شهر القیام» و «شهر الطهور» برشمرده و سپس آنها را توضیح و تفسیر می کند.

مهجوریت زدایی از زبور آل محمد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به کم توجهی مردم به زبور آل محمد(ص)، گفت: امروز صحیفه سجادیه مهجور بوده و باید به آن توجه ویژه و بیش از پیشی کرد تا إن شاءالله مردم عزیز ایران با بهره گیری از آن مسیر موفقیت را بهتر از گذشته و دوچندان طی کنند.

استقامت جانانه ملت در نبرد اقتصادی

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تحریم های نظام استکباری غرب علیه ایران اشاره کرد و افزود: تحریم هایی که تا به امروز علیه ایران وضع شده اند، همگی ظالمانه بوده اند، اما خوشبختانه ملت ایران همچون سال های دفاع مقدس، این را به عنوان جنگی دیگر برای خود قلمداد کرده با همه وجود در حال استقامت و مقاومت جانانه است.

ملت ایران در عمل «هیهات من الذله» را به اثبات رسانده اند

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این که جمهوری اسلامی با اقتدا به مولایش حسین(ع)، هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت، تصریح کرد: ملت ایران در برهه های گوناگون با شعارهای «هیهات من الذله» نشان داده اند که در اقتدا به مولا و سیدشان ثابت قدم بوده در این راه عقب نشینی نخواهند کرد.

ربط دادن همه مشکلات کشور به تحریم ها اقدامی اشتباه است

عضو مجلس خبرگان رهبری، توجه بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برون رفت از تحریم های ظالمانه دشمن برشمرد و تصریح کرد: اینکه برخی ها همه مسائل کشور را به تحریم ها ربط می دهند، اقدامی اشتباه است؛ چراکه راه حل اصلی در جای دیگری بوده و رفع تحریم ها تنها عامل محرکی برای آن کلید رمز پیروزی یعنی اقتصاد مقاومتی، خواهد بود.

رونق اقتصادی با اقتصاد مقاومتی حاصل می شود

وی با بیان این که ملت باید خود را ملزم به استفاده از قانون ذاتی اقتصاد مقاومتی کنند، گفت: اقتصاد مقاومتی امروزه کلید رمز پیروزی ملت در برابر تهاجم اقتصادی دشمن است که باید نهایت استفاده از این مهم را برد تا إن شاءالله کشور رونق اقتصادی خود را بازیابد و آن را دوچندان به پیش برد.

هجمه های خطرناکی فرا خواهد رسید!

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در پایان آمادگی در برابر حوادث و مسائل زمانه را یکی از ضروریات برشمرد و افزود: زمان حاضر، دوران حساسی و خطرناکی بوده و باید نسبت به هر مسأله ای هوشیار و آگاه بود تا مبادا در کمین دشمن اسیر شد؛ پس برای مصون ماندن از تهاجم های دشمنان «ولایت فقیه» مهمترین عامل بوده و همه ملت می‌بایست خود را همگام و پیرو این مرجع عالی قدر کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha