پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رمضان

حوزه/ علمای استان خوزستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی محافل سخنرانی و بیان نکات اخلاقی و معرفتی نموده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علمای استان خوزستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، همانند سال های گذشته اقدام به برپایی محافل سخنرانی و بیان نکات اخلاقی و معرفتی نموده اند.

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، هر روز به جز روزهای جمعه پس از نماز ظهر، در مسجد آیت الله شفیعی، واقع در میدان شهدا به ایراد سخن می پردازد.

محور سخنان آیت الله شفیعی در ماه مبارک رمضان با محوریت یکی از آیات قرآن کریم و پیرامون مناسبت های روز است.

بنابراین گزارش، «سیمای سحرخیزان» عنوان برنامه ای است که در ماه رمضان، از طریق شبکه استانی خوزستان پخش می شود و در آن آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به تفسیر زیارت جامعه کبیره می پردازد.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، در برنامه ای پیش از افطار به تفسیر دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان می پردازد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز نیز هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۳ ظهر مسجد دولتی به تفسیر قرآن می پردازد.

بیان دروس ولایت فقیه از دیگر برنامه هایی است که حجت الاسلام و المسلمین حیدری همزمان با نماز ظهر و عصر در مدرسه علمیه الغدیر ارائه می کند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، نیز در ماه مبارک رمضان پس از نماز ظهر و عصر به بیان نکات اخلاقی پرداخته و این برنامه نیز با حضور کارکنان مدیریت حوزه علمیه خوزستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha