سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفولی

حوزه/ امام جمعه دزفول با تاکید بر ضرورت انس با قرآن، تصریح کرد: قرآن کریم کتابی جامع و کامل برای زندگی انسان ها و پاسخ گوی نیازهای بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی، در جمع نمازگزاران مسجدالنبی(ص) دزفول، به فضائل و برکات فراوان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان، ماه جلا دادن دل و زدودن کینه هاست و باید از این بستر که برای بهره برداری معنوی مؤمنان آماده شده، بیشترین بهره را برد.

امام جمعه دزفول با بیان این که در ماه رمضان قلب انسان آمادگی بیشتری برای بندگی خداوند دارد، خاطرنشان کرد: در این ماه درهای رحمت الهی باز و درهای دوزخ بسته شده است.

وی، با اشاره به حدیثی مبنی بر در غل و زنجیر بودن شیطان در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: انسان باید از فرصت طلایی ماه رمضان در جهت بندگی  و ارتقاءسطح معنوی خویش بهره برد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که مؤمنان در ماه مبارک رمضان باید توجه بیشتری نسبت به قرآن داشته باشد، اظهار داشت: رمضان با قرآن عجین شده و تمسک به این کتاب الهی که نتیجه تمام ادیان الهی و کتب آسمانی است می تواند سعادت زندگی انسان را تضمین کند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر ضرورت انس با قرآن، تصریح کرد: قرآن کریم کتابی جامع و کامل برای زندگی انسان ها و پاسخ گوی نیازهای بشریت است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با تأکید بر بهره گیری مؤمنان از تمام فرصت ها و جنبه های معنوی ماه رمضان، اظهار داشت: این ماه افزون بر این که ماه خودسازی، تزکیه و اصلاح نفس است می تواند به تحکیم خانواده و بهبود مسائل اجتماعی کمک کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha