جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، با اشاره به همزمانی ایام تابستان و ماه مبارک رمضان از برگزاری دو طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی خبر داد و افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان و با حضور بیش از ۶۵ مبلغ حوزوی در بقاع متبرکه استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به همزمانی ایام تابستان و ماه مبارک رمضان، از برگزاری دو طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی خبر داد و افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان و با حضور بیش از ۶۵ مبلغ حوزوی در بقاع متبرکه این استان برگزار می شود و در این میان از دانشجویان قرآنی نیز در بقاع متبرکه استفاده خواهد شد.

وی به برگزاری سلسله نشست‌های «فرصت بندگی» در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی اشاره کرد و افزود: این نشست های اخلاقی در شب های جمعه ماه مبارک رمضان با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام طباطبایی از حضور قاریان مصری و برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: برنامه محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری از چهاردهم تا نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی خوزستان را از استان های پیشتار در فعالیت های قرآنی دانست و افزود: سهمیه این استان در طرح ملی حفظ قرآن دومین سهمیه پس از تهران است.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان مسئول تربیت ۲۳ هزار حافظ قرآن است، اظهار داشت: تاکنون تعداد 10 هزار و 87 نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، از برگزاری برنامه جزء خوانی در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیمای خوزستان، برنامه جزء خوانی هر شهرستان از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از شبکه استانی به صورت روزانه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی، با اشاره به برنامه اطعام ایتام در شهرستان رامشیر اظهار داشت: این برنامه همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان از محل موقوفه "نظام السلطنه مافی" اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha