دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 351953
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، از اعزام بیش از ۷۸۰ مبلغ به نقاط مختلف استان خوزستان در قالب طرح بینات همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام بیش از ۷۸۰ مبلغ در قالب طرح بینات همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این اعزام ها با مدیریت حوزه علمیه خوزستان صورت می گیرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح بینات همزمان با ایام ماه مبارک رمضان گقت: برپایی نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن و پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم از جمله اهداف اجرای طرح بینات است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در ادامه تصریح کرد: با اجرای طرح بینات تمامی شهرها و اکثر روستاهای استان شاهد حضور مبلغان در راستای ارتقاء سطح معنوی و تبلیغ معارف اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام علیزاده، با بیان این که حوزه علمیه استان از پیشگامان اجرای طرح بینات در کشور است، گفت: طرح بینات ویژه طلاب در حال تحصیل بوده، بنابراین طلابی که پایه ۳ را پشت سر گذاشته اند، می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر «شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَز َّوَ جَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ يُضاعِفُ اللّهُ فيهِ الحَسَناتِ وَ يَمحو فيهِ السَّيِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَكَةِ» اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی طلایی است که انسان باید آن را غنیمت شمارد، چرا که در این ماه پر برکت خداوند در آن حسنات انسان می افزاید و گناهان را پاك مى كند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha