یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام بلک- مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از ۳ هزار مبلغ از سوی این سازمان به نقاط مختلف استان اعزام شدند که ۲۸۰ نفر از این مبلغان از قم هستند.

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، به برنامه های سازمان تبلیغات استان خوزستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از ۳ هزار مبلغ از سوی این سازمان به نقاط مختلف استان اعزام شدند که ۲۸۰ نفر از این مبلغان از قم اعزام شده اند.

وی با اشاره به برگزاری سلسله همایش طلایه داران تبلیغ پیش از اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این همایش ها در ۲۵ شهرستان استان خوزستان با هدف آموزش مهارت های تبلیغ ویژه مبلغان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که همایش تبلیغ در اهواز، چندی پیش با حضور بیش از ۳۵۰ از مبلغان خواهر و برادر برگزار شد، خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش، کتابی تحت عنوان «ره توشه رمضان» که شامل مباحث تبلیغی است به مبلغان اهدا شده است.

حجت الاسلام بلک از برگزاری محافل جمع خوانی قرآن کریم با همکاری صدا و سیمای خوزستان در شهرستان های استان خبر داد و گفت: این برنامه هر روز پیش از اذان مغرب و عشاء با هدف فرهنگ سازی ورود قرآن به زندگی مردم از سیمای مرکز خوزستان پخش می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به توزیع قرآن در مساجد و تجهیز برخی مساجد در مناطق محروم تصریح کرد: تلاش شد در محله ها و مناطق به صورت خودجوش جلسات جمع خوانی برای مردم برگزار شود.

حجت الاسلام بلک، در ادامه تصریح کرد: برپایی سفره های اطعام و برگزاری برنامه های ادعیه خوانی در شب های ماه مبارک رمضان از سوی هیأت های مذهبی به صورت خودجوش انجام می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری جلسات تفسیر قرآن از سوی ائمه جماعات خبر داد و گفت: امیدواریم در ماه رمضان بتوانیم بهترین فرصت ها را برای بهره برداری معنوی مؤمنان از این ماه آماده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha