چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
اعزام مبلغ

حوزه / مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 500 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال در بیش از 500 مبلغ را به مناطق مختلف در شهر و روستاهای تابعه اعزام کرده‌ایم.

حجت الاسلام سيد محمد شريف حسيني كوهستاني، با اشاره به اینکه ختم قرآن مجید ، جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ ، برگزاری طرح تلاوت نور و بیان احکام و اخلاق نیز جزو فعالیت های مهم روحانیون است گفت: این مبلغین ضمن اقامه نمازجماعت اول وقت، نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین پاسخگویی به شبهات فعالیت دارند و در طول این ماه مبارک رمضان نسبت به نشر معارف دینی و جذب جوانان اقدام می کنند .

وی گفت: در سطح استان یزد افزون بر دو هزار مسجد وجود دارد که از این تعداد حدود یک هزار و 200 باب آن در ماه مبارک رمضان فعال است .

حجت الاسلام حسینی پور معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان یزد نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حوزه علمیه استان یزد در ماه مبارک رمضان امسال 15 مبلغ را به مناطق مختلف در شهر و روستاهای تابعه اعزام کرده ایم که پیش بینی می شود این آمار به 20 مبلغ نیز برسد.

حجت الاسلام  حسینی با اشاره به این‌که این 15 نفر مبلغ مناسبتی هستند که فعلاً برای ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند گفت: 82 مبلغ ثابت هم حوزه علمیه استان یزد در مناطق مختلف استان دارد که هم اکنون در حال فعالیت می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha