سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اعزام طلاب

حوزه / معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: سال گذشته بیش از ۴هزار مبلغ بومی و غیر بومی به نقاط مختلف استان لرستان برای تبلیغ شعایر دینی و احکام نورانی اسلام اعزام شدند.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان  تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه با تعامل دو جانبه و سازنده در راستای تبلیغ دینی در جامعه تلاش نموده و احکام دین مبین اسلام را برای آحاد جامعه تبیین و تشریح می نمایند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۴ هزار روز تبلیغ تو سط مبلغان این نهاد در سطح استان صورت گرفته افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت های مختلف سال می کوشد با اعزام مبلغان، رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطر نشان کرد : سال گذشته بیش از ۴هزار مبلغ بومی و غیر بومی به نقاط مختلف استان برای تبلیغ شعائر دینی و  احکام نورانی اسلام اعزام شدند.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: سال گذشته دو هزارو ۵۰۰نفر از برنامه های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بهره مند شدند و امسال نیز تمهیدات لازم برای اجرای موفق برنامه های اوقات فراغت این نهاد اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در برنامه های قرآنی نیز موفق عمل کرده، گفت: دارالقران استان لرستان نیز به خاطر جذب دانش آموزان قرآنی و اجرای برنامه های مصوب حفظ، روخوانی، روانخوانی و تجوید برنامه های قرآنی سال گذشته توانست رتبه برتر را کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha