چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: طلاب می توانند با طراحی برنامه ای جامع و مستمر برای تقویت دروس خود در فصل تابستان، از هدر رفتن وقت و فاصله افتادن میان دروس حوزوی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با بیان این که طلاب باید از تعطیلات تابستان در ارتقاء سطح علمی و احیانا جبران عقب افتادگی های درسی استفاده کنند، گفت: ایام فراغت تابستان یکی از بهترین فرصت ها برای جبران عقب افتادگی های درسی است که می بایست از آن به نحو احسن استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای استفاده خوب و مفید از ایام تابستان، ابراز داشت: طلبه توانمند، فردی است که برنامه روزانه را برای مطالعه علمی، ایجاد فضای تفریحی و زیارتی برای خود و خانواده و همچنین تبلیغ، تقسیم کند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد ادامه داد: طلاب می توانند با طراحی برنامه ای جامع و مستمر برای تقویت دروس خود در فصل تابستان، از هدر رفتن وقت و فاصله افتادن میان دروس حوزوی جلوگیری کنند.

این استاد حوزه، برگزاری اردوهای برون استانی در ایام تابستان به ویژه اردوی زیارتی مشهد مقدس را یکی از عوامل مؤثر در ارتقاء سطح علمی طلاب بیان کرد و ابراز داشت: به یقین تغییر روحیه و حال و هوای طلاب با یک اردوی زیارتی آن هم به مشهد الرضا(ع) می تواند انرژی مضاعفی را به طلاب ببخشد .

وی در پایان گفت: از آنجایی که طلاب همواره در حال تلاش و فعالیت برای تحصیل و خدمت به فرهنگ مردم هستند، اوقات اندکی را در کنار خانواده های خود می گذرانند، لذا ایام تابستان بهترین فرصت برای درکنار خانواده بودن است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha