یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مانور اقتصاد مقاومتی 200 نفر از طلاب بسیجی پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی پس از گذشت سه روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی‌علی بابایی با اشاره به تاکیدهای رهبر انقلاب اسلامی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه روحانیت و بسیجیان باید با همدلی و همزبانی برای تحقق ارکان اقتصادی مقاومتی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه بدون روحیه همدلی نمی‌توان برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی گام برداشت، مطرح کرد: طلاب بسیجی پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی با بیان اینکه طلاب پایگاه مذکور بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای اجرای فرمان رهبر خود گام برداشته‌اند، گفت: طلاب بسیاری در قالب این پایگاه مقاومت سازماندهی شده‌اند که با تکیه بر ظرفیت آنها می‌توان گام‌های مناسبی در راستای تشریح بندهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی برداریم.

وی به برخی از برنامه‌های پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی اشاره کرد و خبر داد: مانور اقتصاد مقاومتی 200 نفر از طلاب بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج پس از گذشت سه روز فعالیت بی‌وقفه به کار خود پایان داد.

بابایی بازدید از کارخانه‌های صنعتی شهرک شکوهیه به منظور بررسی مشکلات صنعت‌گران و تشویق تولید گران داخلی را نخستین مرحله مانور اقتصاد مقاومتی طلاب بسیجی خواند و مطرح کرد: در اولین روز این مانور طلاب در برخی از فروشگاه‌ها و بازار بزرگ شهر قم حضور یافته و به تبلیغ کالاهای ایرانی پرداخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان نمایندگان مردم قمی در برخی از دستگاه‌های دولتی حضور یافته و مشکلات صنعت‌گران را به مسئولان ذی‌ربط انتقال داده تا برای برطرف‌سازی ضعف‌های بخش صنعت اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی برگزاری جنگ اقتصاد مقاومتی در بوستان علوی را بخش دیگری از برنامه‌های این مانور سه روزه دانست و عنوان کرد: این جنگ با حضور جمعی از مسئولان سپاه استان قم و آحاد مردم برگزار و با اجرای مسابقاتی متفاوت با محوریت اقتصاد مقاومتی به افراد برگزیده هدایای مناسبی اهدا شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان دو عنصر اصلی اقتصاد مقاومتی هستند، ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی در طرح اقتصاد مقاومتی خطاب به مردم و مسئولان بندهای مختلفی را بیان کرده‌اند که با اجرا شدن آنها جامعه اسلامی به صورت مستمر از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا می‌کند.

بابایی حضور طلاب بسیجی در نماز جمعه این هفته را آخرین برنامه مانور اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم در آینده به همت طلاب بسیجی پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی گام‌های گسترده‌تری در راستای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha