شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امین السید

حوزه/ بیشتر مالکین رسانه های ارتباط جمعی و صفحات اینترنتی دشمان ما هستند، لذا رویدادها و اتفاقات را همراه با تحریف و پر از دروغ و کذب منتشر می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله در مراسم هفتمین روز شهادت شهید عباس كوراني که از طرف حزب الله در حسینیه شهر ياطر جنوبی برگزار شد، با اشاره به فعالیت های تحریفی و دروغین رسانه های معاند، گفت: در انتشار دستاوردها و پیروزی های مقاومت در لبنان باید به این نکته توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم پیمانان آمریکا و اسرائیل دستاوردهای مقاومت را تحریف می کنند، تصریح کرد: شاهد قوی ترین و خطرناک ترین تحریف ها در عرصه حرکت های بشر دوستانه و انسانی در جهان هستیم.

وی ادامه داد: در زمانی که رویدادهای جهانی به شکلی سریع و گسترده توسط شبکه های اطلاع رسانی قابل مشاهده هستند، بیشتر مالکین رسانه های ارتباط جمعی و صفحات اینترنتی دشمان ما هستند، لذا رویدادها و اتفاقات را همراه با تحریف و پر از دروغ و کذب منتشر می کنند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله با طرح این پرسش که دشمن چه زمانی مقاومت را شریف و ملی دانسته است؟! اظهار داشت: مطلوب دشمنان ما این است که نام مقاومت و شهدا و دستاوردهای آن بمیرد و از تاریخ بشری حذف شود و  در مقابل چهره وحشی و فاسد خود را به شکلی صیقل شده نمایش دهند.

وی در پایان اظهار داشت: همانند حضرت زنیب کبری (س) وظیفه سیاسی، اجتماعی و رسانه ای ما این است که در برابر طاغوت ها و ظالمین بایستیم و بگوییم که هرگز نمی توانید نام و یاد مارا محو کنید.

گفتنی است شهید عباس يوسف كوراني معروف به حاج هشام هفته گذشته به همراه 12 نفر دیگر از نیروهای حزب الله در منطقه قلمون به شهادت رسید.

انتهای پیام 20/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha