شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اولین همایش تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی تا 30 تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاریحوزه»، حجت الاسلام کاظمی با بیان این خبر گفت: با توجه به پایان فصل امتحانات در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و درخواست بسیاری از مخاطبان این همایش، دبیرخانه همایش تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار به این همایش را تا روز 30 اردیبهشت 94 تمدید نماید.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة المصطفی(ص) افزود: تاکنون آثار قابل توجهی اعم از کتاب، مقاله و پایان‌نامه به دبیرخانه  جشنواره رسیده و با توجه به موضوع، همزمان برای ارزیابی، ارسال شده که این موجب تسریع در اعلام نتایج خواهد بود.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه نخستین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی، یکی از برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، گفت: پیش‌همایش‌های این همایش در بخش‌های کتاب، مقاله، پایان‌نامه و بخش ویژه ترجمه در سه شهر برگزار می‌گردد؛ پیش‌همایش «همدلی و همزبانی در سیره رضوی» در مشهد توسط نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در مشهد، پیش‌همایش «امام رضا(ع)؛ اسوه حیات طیبه» در قم و توسط مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی و پیش‌همایش «بانوان فرهنگ‌ساز سیره رضوی» در شیراز توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه از نفرات برتر هر پیش‌همایش تقدیر به عمل خواهد آمد، برگزیدگان هر پیش‌همایش نیز جهت به «همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی» که در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

دبیر همایش افزود: دبیرخانه مرکزی این همایش در ستاد مرکزی جامعة المصطفی(ص) در قم مستقر است و علاقمندان برای آگاهی از محورها و زیرمحورها و نیز ارسال آثار، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه این همایش به نشانی www.razavi.miu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha