یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
هم اندیشی  خیرین سلامت در قم

حوزه/ نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت استان قم با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم با  حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، همتی سرپرست استانداری قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن عرض خیرمقدم به حضار بر لزوم جبران عقب ماندگی های بخش سلامت در قم تاکید کرد و گفت: اکثر مراکز درمانی و بهداشتی استان قم با دستان پرتلاش خیرین و واقفین ایجاد شده است.

در ادامه سید عباس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین حوزه سلامت به ارائه گزارشی از فعالیت این مجمع پرداخت و اظهار داشت: به همت خیرین این مجمع مردمی، بیش از 3200 واحد از خانه بهداشت تا مراکز مختلف بهداشتی و درمانی احداث و تکمیل شده است.

سپس دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم اقدامات خوبی در بخش سلامت با حمایت رئیس جمهور و مجلس صورت گرفته است، گفت: با این اقدامات مردم باور کردند که با وجود مشکلات و محدودیت هایی که در نظام سلامت وجود داشت، به آنها توجه می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت کارنامه بسیار درخشانی دارد، گفت: وزارت بهداشت بحث مشارکت های مردمی را با جدیت پیگیری می کند و به تشویق و فرهنگ سازی به این امر خیر اهتمام دارد.

در ادامه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی با بیان اینکه حرکت مهمی در حوزه سلامت در دولت یازدهم حاصل شده است، گفتند: این اقدامات تنها در حد سخن و سمینار مطرح نبوده و در مرحله عمل کارهای زیادی شده است که واقعا ملموس می باشد و مردم قدردانی می کنند.  

معظم له با تاکید بر اینکه خدمات سلامت علاوه بر تکریم دولت، آبروی بیشتری به نظام داده و موجب آرامش بیشتر مردم شده است، اظهار داشتند: البته این آغاز حرکت است و باید تا زمانی که به نقطه مطلوب دست یافته شود، تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم حضرت آیت الله مکارم شیرازی چکی به مبلغ ده میلیون تومان را جهت کمک به مجمع خیرین سلامت اهدا کردند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha