جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسن روحانی - راهپیمایی

حوزه/ رئیس جمهور با تاکید بر این که مسلمانان با وحدت، جهاد و مقاومت به اهداف بلند خود خواهند رسید، از حضور گسترده ملت انقلابی ایران در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در تقاطع میدان فلسطین و خیابان انقلاب به جمع راهپیمایان پیوست، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: قبل از هر چیز باید از ملت بزرگ و انقلابی ایران که دیشب تا صبح در مراسم‌ها و گردهمایی‌های باشکوه، شب قدر را پاس داشتند و امروز هم در سراسر کشور در خیابان‌ها حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: در واقع روز قدس و این مراسم به معنای وفاداری به آرمان فلسطین و قدس عزیز و اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: قطعا همه مسلمانان از جمله مظلومان فلسطین، با وحدت، انسجام، مقاومت، ایستادگی، جهاد و فداکاری به اهداف بلند خود خواهند رسید

رئیس شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سئوال که شرایط امروز جوامع اسلامی چقدر ساخته دست صهیونیست‌ها است؟، ابراز داشت: امروز البته در بسیاری از کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه وجود دارد و تروریست‌ها شرایط را برای زندگی مردم سخت و دشوار می‌کنند و بی تردید پشتوانه این اختلافات، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha