دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام یوسفیان جامعة الزهرا

حوزه/ معاون فرهنگی جامعه الزهرا(س) گفت: کسانی که نسبت به مسئله عفاف و حجاب بی‌توجه هستند باید بدانند که بدحجابی چیزی است که دشمن می‌خواهد از این مسئله به عنوان حربه ای برنده‌تر از اسلحه جنگی استفاده کند.

حجت الاسلام یوسفیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه حجاب و عفاف دو کلمه با دو بار معنایی جدا اما مرتبط به هم هستند گفت: گاهی در جامعه به پوشش تأکید بسیاری می‌شود اما نسبت به ریشه آن که بحث عفاف است کمتر توجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب دو مقوله مرتبط به هم هستند و بر یکدیگر تأثیر دارند بیان کرد: ممکن است یک نفر حجاب خوبی داشته باشد ولی عفافش دارای مشکل باشد و بالعکس ممکن است یک نفر دارای عفاف مناسبی باشد ولی حجاب مناسبی نداشته باشد که باید بیان کنیم که هر دو لازم و تأثیرگذار هستند.

معاون فرهنگی جامعه الزهرا با بیان اینکه همه انسان‌ها و در همه جای دنیا چه متدین و چه بی‌دین، روی یک نکته توجه دارند که باید به دشمنانشان و نقشه‌هایی که برای آنها می‌کشند توجه کرده و سعی کنند، در زمین دشمن بازی نکنند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ما بارها صریحاً اعلام کرده‌اند که نتوانسته‌اند از لحاظ اقتصادی و نظامی بر کشور ما تأثیرگذار باشند و تصمیم گرفته‌اند از طریق حجاب و عفاف ضربه خود را به کشور ما وارد کنند.

وی ابراز داشت: کسانی که نسبت به مسئله عفاف و حجاب بی‌توجه هستند باید بدانند که بدحجابی چیزی است که دشمن می‌خواهد از این مسئله به عنوان نقشه ای برنده‌تر از اسلحه جنگی استفاده کند.

حجت الاسلام یوسفیان گفت: کسانی که عفاف و حجاب را مراعات می‌کنند و مراکزی که به این مسئله اهتمام دارند به دین و به کشور خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مسئولین نسبت به این قانون توجه داشته باشند و بدانند که آنها مانند سرباز در جبهه‌ها، از کشور دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha