یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جلسه مدیران حوزه گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان ، گفت: یکی از راه های تقویت زیرساخت های معنوی کشور، تقویت حوزه های علمیه است و باید این موضوع در برنامه کار دولت یازدهم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گلستان، نهمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی 94-93 در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان گلستان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان در ابتدای این جلسه با تاکید بر  حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان گفت : بنا به روایات، هر روزی که انسان گناه نکند آن روز عید است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، افزود: ماه رمضان فرصتی جهت توبه و بازگشت بود و چه خسران زده کسی که در این ماه فرصت توبه بدست نیاورد.

وی با اشاره به فضائل و دستاوردهای ماه رمضان گفت: باید از این دستاوردها محافظت و مراقبت کرده و نگذاریم به تاراج شیطان رود. زیرا شیطان با ابزار وسوسه سعی در فریب انسان ها دارد.

عضو شورای حوزه علمیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه تیم مذاکره کننده تصریح کرد: اکنون نوبت تقویت زیرساخت های مادی و معنوی داخل کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: یکی از راه های تقویت زیرساخت های معنوی کشور، تقویت حوزه های علمیه است و باید این موضوع در برنامه کار دولت یازدهم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه گفت: کاهش بودجه های جاری حوزه های علمیه به صلاح مدارس علمیه نیست و رکود و  تضعیف آنها را در پی دارد.

گفتنی است: در ادامه این جلسه، نکاتی درباره اختبار و تثبیت، تحقیق از داوطلبین جدیدالورود و مباحث آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha