سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست مسئولان حوزه علمیه استان گلستان

حوزه/ در نشست معاون تبلیغ و آموزش های حوزه های علمیه کشور و مسئولین حوزه استان گلستان بر تقویت حوزه های علمیه به عنوان بهترین راه تقویت بخش های فرهنگی نظام تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، در نشستی با مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان گلستان در گرگان با اشاره به پویایی مدارس علمیه سفیران هدایت و اهمیت نظارت بر این مدارس، گفت: نظارت و سرکشی از مدارس علمیه سفیران هدایت باید به صورت مستمر و با دقت بالا صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که استان گلستان یکی از استان هایی است که فرق مختلف در آن در حال فعالیت هستند، تشکیل میز فکر فرق و ادیان متشکل از معاونین، چند نفر از خیرین و مسئولین استانی یکی از ضروریات این استان است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور یادآور شد: استان گلستان یکی از استان های فعال در زمینه امور تبلیغی و آموزشی، مالی و... است که جای تقدیر و تشکر دارد.

*روحانیون به وظایف خود در قبال نظام عمل کرده اند

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه استان پرداخت و برنامه های در حال انجام را تشریح کرد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های حوزوی، خاطر نشان کرد: تقویت حوزه های علمیه، بهترین راه تقویت بخش های فرهنگی نظام است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان  تصریح کرد: روحانیون همیشه به وظایف خود در قبال نظام چه در زمان جنگ و چه درحال حاضر عمل کرده اند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha