پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
وهابیت

حوزه/ معاون فرهنگی - پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: فرقه ضاله وهابیت برای اهل سنت نیز بسیار خطرناک هستند و با کوچکترین اختلاف عقیده حکم تکفیر آنها را صادر می کنند.

حجت الاسلام علیرضا رستمی فر، معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با اشاره به ۸ شوال سالروز تخریب اماکن مقدس بقیع، ابراز داشت: تخریب قبور ائمه اطهار(ع) برگ سیاهی در تاریخ وهابیت است که نشان از مبنای باطل فکری آنان می باشد.

حجت الاسلام رستمی فر، با بیان عداوت دیرینه وهابیت با مذهب تشیع، بیان داشت: اساس این فرقه ضاله مبارزه با فرهنگ غنی تشیع است از این به هر دستآویزی جهت کمرنگ کردن یاد اهل بیت (ع) در جامعه اسلامی مستمسک می شوند.

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خوزستان، ائمه اطهار (ع) را مورد توجه تمامی فرق اسلامی خواند و افزود: فرقه جعلی وهابیت برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ شیعی در میان حجاج با تمام توان سعی در محو کردن یاد و ذکر اهل بیت(ع) دارد تا آنجا که مساجد و اماکن با نام های مقدس ایشان را نیز تخریب می کند.

وی بر لزوم توجه ویژه علما و دولت های شیعه به تبلیغات منفی وهابیت در مکه و مدینه تاکید و خاطر نشان کرد: باید زوار و حجاج بیت الله الحرام را نسبت به تبلیغات سوء دشمن آگاه کرد و این مستلزم حضور جدی علمای شیعه در این اماکن مقدس است.

حجت الاسلامی رستمی فر، وهابیت را دشمن تمامی مسلمانان خواند و گفت: وهابیون برای اهل سنت نیز بسیار خطرناک هستند و با کوچکترین اختلاف عقیده حکم تکفیر آنها را صادر کرده و تا کنون فتنه های مذهبی بسیاری را در جهان اسلام پدید آورده اند.

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلام خوزستان ادامه داد: باید اهالی کشورهای اسلامی اعم از شیعه و سنی اقداماتی صورت دهند تا رژیم یهودی آل سعود به تسلط خود بر حرمین شریفین پایان دهد در غیر این صورت روز به روز شاهد فتنه انگیزی های بیشتر از سوی این رژیم مزدور انگلیس خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha