چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ ای بانوی بزرگ، درس زندگی را باید در جوار تو آموخت و حرم تو دانشگاهی برای دختران این سرزمین است؛ چنانچه خادم حضرتش می گوید که من دانش آموخته بانوی عصمت و پاکی هستم و دانشگاهی بهتر از اینجا پیدا نکرده ام.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم  فاطمه باباخانی خادم حرم حضرت فاطمه معصومه(س) می گوید: من دانشجوی رشته ادبیات  هستم و با اینکه در بهترین دانشگاه درس می خوانم؛  اما استادی همچون حضرت معصومه(س) پیدا نکرده ام و درس اخلاق و زندگی را اینجا آموختم .

وی ادامه داد: به دختران ایرانی توصیه می کنم بانو را الگوی خود  قرار دهند و درس عصمت و پاکدامنی را از حضرت معصومه(س) بیاموزند .

ای بانوی بزرگ، درس زندگی را باید در جوار تو آموخت و حرم تو دانشگاهی برای دختران این سرزمین است؛ چنانچه این خادم می گوید که من دانش آموخته بانوی عصمت و پاکی هستم و دانشگاهی بهتر از اینجا پیدا نکرده ام.

بانوی من، تو مثال و اسوه ی بی بدیل پاکی و عفت هستی؛ یگانه ی طهارت و پاکدامنی؛ دختران و زنان این سرزمین هر روز تاریخ، از وجود و اندیشه پاک شما الگو گرفته اند و ماداران، دامان عصمت و پاکی دخترانشان را به نام مبارک شما مزین ساخته و نام تو افتخاری شد بر پیشانی دختران این مرز و بوم.

تو تاجی شدی بر سر دختران و زنان این خاک و شادی وصف ناشدنی بر دل های این ناآشنایان امیدوار.

وی ماجرای خادم شدنش این گونه تعریف می کند که از کودکی هر وقت نام حضرت را می شنیدم، حس عجیبی به من دست می داد و وقتی مادرم از بانو برایم می گفت، همیشه دوست داشتم الگوی من باشد.

از  15 سالگی خادم القرآن شدم و اکنون 10 ماه است که در کفشداری حرم فعالیت کرده و در جوار حضرت معصومه(س) درس حجاب وعفت را آموختم.

 این خانم حال و هوای عجیبی داشت و سخنان قلب او را لب خوانی کردم که می گفت: " بانوی من، بر دیدگان ناچیز ما منت نهاده ای و ما را سزاوار لطف بی پایان خود ساختی. ما نه آنچنان لایق این لطف کرم بوده ایم و نه خواهیم بود؛ ولی می کوشیم تا شایسته میزبانی این أسوه حجاب و عفت باشیم و شایستگی تو را سرمشق هر لحظه و هر ثانیه خود و دختران این مرز و بوم سازیم".

او با نگاه خود به ما می گفت: به حرم بیایید و با الگو قرار دادن بانو و در جوار حرم کریمش، درس پاکدامنی و حیا بیاموزید.

ای بانوی مهربان، دیری است که اهل این دیار میزبان کرامت و بخشش تو شده اند؛ میزبانانی که خود هیچ ندارند و عزت و ارجمندی خود را از حضور پربرکت میهمان خود به عاریه گرفته اند.

خانم باباخانی به هم سن و سال های خودش سفارش کرد حضرت را الگو قرار دهند و از این بانوی بزرگ درس حجاب، عفت و پاکدامنی بیاموزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha