سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شیخ عبدالکریم الحبیل

حوزه/ شیخ حبیل با اشاره به یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی از جوانان نگهبان مسجد الاقصی که در مسجد تحصن کرده اند خواست همچنان از این مسجد در برابر صهیونیست ها مراقبت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالکریم الحبیل روحانی برجسته منطقه الشرقیه عربستان سکوت جهانی و اسلامی در برابر جنایت های صهیونیست ها را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی غاصب، همچنان به جنایت های خود علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست های تروریست کودکان را به قتل می رسانند و محله های مسکونی را به آتش می کشند و مساجد و عبادتگاه ها و مدارس و بازارها را منفجر می سازند.

شیخ حبیل سپس با اشاره به یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی از جوانان نگهبان مسجد الاقصی که در مسجد تحصن کرده اند خواست همچنان از این مسجد در برابر صهیونیست ها مراقبت کنند و در ادامه از سکوت کشورهای اسلامی در برابر اقدامات ارتش اسرائیل انتقاد کرد.

وی در پایان سخنان خود جنایت اخیر صهیونیست های اشغالگر در حمله به منزل یک فلسطینی و به آتش کشیدن فرزند وی را محکوم کرد و گفت: پس وظیفه سازمان ملل و سازمان های حقوقی و مسلمانان در برابر این جنایت ها چیست؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha