یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ میثم سلمان

حوزه/ مسؤولیت ملی نظام ایجاب می کند که به تقویت شهروندی و مساوات میان شهروندان بپردازد و دشمنی با شیعیان را جرم تلقی کند و با تبعیض مبارزه کند و خود نیز دست از خشونت و افراط بردارد و ما از به حاشیه راندن شیعیان و دور ساختن آنها از مشارکت سیاسی در اداره کشور متاسفیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین، گفت: خائن شمردن شیعیان توسط رژیم و تحریک و تحقیر دینی در منابر دینی و رسانه های رسمی کشور موجب شده دکمنی با شیعیان افزایش یابد.

وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: سخنرانی های تکفیری از برخی منابر دینی یکی از عوامل اصلی تحریک علیه شیعیان و دشمنی با آنها شده است.

شیخ سلمان در ادامه تاکید کرد که رژیم آل خلیفه باید از ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور و ایجاد نفرت و دشمنی میان شهروندان دست بردارد؛ چرا که این یک تکلیف ملی و دینی است که به مصلحت بحرین و منطقه است و موجب همزیستی مسالمت آمیز میان شهروندان می باشد.

وی افزود: مسؤولیت ملی نظام ایجاب می کنتد که به تقویت شهروندی و مساوات میان شهروندان بپردازد و دشمنی با شیعیان را جرم تلقی کند و با تبعیض مبارزه کند و خود نیز دست از خشونت و افراط بردارد و ما از به حاشیه راندن شیعیان و دور ساختن آنها از مشارکت سیاسی در اداره کشور متاسفیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha