چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام صادق

حوزه/ پویش «مرد تشکیلات» باهدف تبیین بایسته های فعالیت تشکیلاتی و بررسی تاریخی عصر امام صادق(ع)، با مشارکت گسترده طلاب و روحانیون، راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رضا عچرش، از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از آغاز به کار پویش مردمی «مرد تشکیلات» خبر داد و عنوان کرد: پویش مردمی «مرد تشکیلات» با هدف حضور گسترده طلاب و روحانیون و همچنین دانشجویان فعال در عرصه رسانه، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و گوگل پلاس جهت ترویج فرهنگ کار تشکیلاتی، شروع به کار کرد.

وی، این پویش را در راستای سخنان مقام معظم رهبری پیرامون زندگی تشکیلاتی امام صادق(ع) خواند و گفت: این پویش دررابطه با ابعاد زندگانی مبارک امام صادق(ع) شکل گرفته؛ چرا که این امام همام مرد مبارزه، علم و دانش و مرد تشکیلات بود.

این فعال فرهنگی، بر ضرورت تقویت کار تشکیلاتی در میان فعالان فرهنگی تاکید کرد و ابراز داشت: امام صادق(ع) تشکیلاتی عظیم و گسترده از مؤمنان و طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا ایجاد کرد و به همین منظور نیز فعالان فرهنگی برهه کنونی، باید با تاسی از امام صادق(ع) جهت تقویت ساختار تشکیلات جبهه انقلابی تلاش کنند.

وی افزود: محفل درس امام صادق(ع) و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، هم قبل از او و هم بعد از او در تاریخ زندگی امامان شیعه بی نظیر بود؛ آن امام همام  حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن را که در طول یک قرن و اندی به وسیلة مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، به شیوه صحیح بیان کردند و همه اینها در سایه مبارزه ای دامنه دار، پیگیر و تشکیلاتی بود.

حجت الاسلام عچرش، در پایان از تمامی پایگاه ها و مراکز فرهنگی خواست تا با انسجام در فعالیت های خود و ایجاد یک ساختار منظم تشکیلاتی، حرکت جدیدی در ترویج مفاهیم دینی و اندیشه های ناب اسلامی آغاز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha