پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر قاضی زاده هاشمی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم با تلاش در راه محقق کردن سلامتی مردم به وحدت و نزدیک کردن جوامع اسلامی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکترقاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درهمایش تکریم پزشکان تقریبی که درمحل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: درطول ایام پیروزی انقلاب و بعد ازآن وسال های دوران دفاع مقدس جامعه پزشکی کشورمان خارج ازمرزهای تعیین شده همواره درکنارمردم بوده و از ارزش ها و آرمان های نظام و اسلام و انقلاب دفاع کرده است.

وی ادامه داد: شفاء نزد خداوند است و پزشکان تنها وسیله‌ای از جانب خداوند برای تحقق این شفاء هستند که امیدواریم هم ما و هم پزشکان قدر شناس این نعمت بزرگ الهی باشیم همانگونه که تاکنون قدر‌دان بوده‌ایم.

وزیربهداشت تصریح کرد: جامعه پزشکی ما امروز در روستاهای دور افتاده و مناطق محروم کشورهم حضوری فعال و پرشورداشته و منشأ خدمات ارزشمندی به مردم عزیز کشورمان می باشند که این امریقینا موجب کسب ارزش های والای انسانی ورضایت خدای منان است.

وی با اشاره به درخواست های جوانان برخی کشورهای خارجی برای حضور در ایران و تحصیل علم پزشکی درکشورما اظهارداشت: مدعیان دروغین حقوق بشر امروز شاهد این هستند که علم پزشکی درایران به فضل خدا وهمت پزشکان متعهد و خلاق چنان پیشرفت کرده که جوانان آن ها خواستار تحصیل علوم پزشکی درایران شده اند.

دکترهاشمی تصریح کرد: باید بتوانیم دستاوردهای ارزنده‌ تری را برای مردم کشور اسلامی مان و سایر مسلمانان جهان فراهم آوریم وبرای تحقق این امرباید همچنان به پیشرفت در جامعه‌ پزشکی بیاندیشیم.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی درپایان گفت: جمهوری اسلامی از زمان تاسیس خود یک دکترین را ارائه داده که در پی اتحاد جهان اسلام بوده است تمام کشورهای دنیا در برابر این دکترین ایستاده و با توطئه‌های فراوان در پی تخطئه کردن آن هستند.ما نیز امیدواریم با تلاش در راه محقق کردن سلامتی مردم به وحدت و نزدیک کردن جوامع اسلامی دست یابیم. 34/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha