چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، گفت: با توجه به برخی از مقتضیات استان خوزستان و گرمای هوا، سال تحصیلی مدرسه علمیه الغدیر اهواز ،۲۱ شهریورماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با اشاره به اتمام روزهای تابستان و نزدیک بودن فصل  تحصیل طلاب، از برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الغدیر اهواز، خبرداد و گفت: این مراسم با حضور شخصیت‌های مطرح حوزوی و علمای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد طلاب این مدرسه علمیه گفت: هم اکنون بالغ بر ۱۲۰ طلبه در این مدرسه علمیه تحصیل می کنند و برنامه‌های ویژه‌ای را در سال تحصیلی جدید برای آنها در نظر داریم.

حجت‌الاسلام فرطوسی، اهتمام بر طرح آموزش پژوهش محور را یکی از برنامه‌های اصلی مدرسه علمیه خواند و گفت: از آنجایی که این مدرسه زیر نظر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اهواز، فعالیت می‌کنند؛ ایشان اهتمام زیادی بر درس طلاب داشته و بدین دلیل نیز همواره سعی در اجرای بهترین فعالیت‌های آموزشی برای طلاب هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر، با اشاره به تعداد داوطلبین جدید مدرسه علمیه، افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۶ نفر به تعداد طلاب این مدرسه که از پایه ۱تا۶ مشغول به تحصیل هستند، اضافه خواهد شد.

وی زمان برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه را ۲۱ شهریورماه جاری عنوان کرد و اظهار داشت: اگرچه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، زمان آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه کشور را ۱۵ شهریورماه اعلام کرده‌اند، اما به دلیل مقتضیات استان خوزستان و گرمای هوا، این مراسم با اندکی تأخیر در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha