دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 357694
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
مدارس

حوزه/ مسئول واحد تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان گفت: ۲۰ طلبه خواهر و ۴۰ طلبه برادر به عنوان مبلغ به مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان اعزام شدند.

حجت الاسلام حجت قربانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اعزام مبلغ دینی به مدارس آموزش و پرورش در قالب  طرح مدارس امین اظهار داشت: مدارس امین حدود چهارسال است که در استان اصفهان اجرایی شده و مشغول به کار هستند.

 وی ادامه داد: طی سال های گذشته مبلغین حوزوی  45 مدرسه آموزش و پرورش استان را پوشش داده بودند.

مسئول واحد تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان افزود: از تعداد 45 مدرسه نیمی از مبلغان آنها برادر و مابقی نیز مبلغان خواهر بودند که در مدارس حضور داشتند.

وی تصریح کرد: امسال سهمیه محدودی به استان اصفهان اختصاص پیدا کرد و آمار پوشش دهی مبلغین مدارس امین در مدارس آموزش و پرورش استان به 60 سهمیه رسید.

حجت الاسلام قربانی، با اشاره به اینکه به منظور پذیرش نیرو، مصاحبه ای از نیروهای سال های گذشته به عمل آمده است، اضافه کرد: نیروهایی که طی دوره های گذشته عملکرد ضعیفی داشتند از  لیست مبلغین مدارس حذف و افراد توانمند به این عرصه دعوت شدند که برای این افراد دوره های آموزشی نیز برگزار گردید.

مسئول واحد تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان، بیان داشت: بعد از دوره آموزشی یک آزمون عملی نیز برگزار تا افراد تخصص های لازم را فرا گیرند.

به گفته وی ، در سال جاری 20 طلبه خواهر و 40  طلبه برادر به مدارس حوزوی استان در قالب این طرح  به عنوان مبلغ اعزام  شده اند که همزمان با آغاز سال تحصیلی فعالیت آنها نیز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha