جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان، آزمون جامع دوره تربیت مربی معارف اسلامی با گرایش «تبلیغ» ویژه خواهران طلبه را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محمد بهارلو در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این دوره در مرداد ماه 1394، گفت: این دوره با مشارکت 130 نفر از خواهران مبلغه و با 7800 ساعت نفر آموزشی برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نیازمندی به کسب مهارت های عمومی تبلیغی و دریافت آموزش های پیش نیاز فرایند تبلیغی از ضرورت های انکار ناپذیر و در راستای اهداف دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

بهارلو تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، رفع خلاء های موجود در ارائه آموزش های منسجم، هدفمند و بر پایه حداقل های کارشناسی شده برای انجام امور تبلیغی، توانمند سازی مبلغان در عرصه های بینشی و نظری لازم برای انجام امور تبلیغی، مهارت آموزی در عرصه های مرتبط با تبلیغ و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب می باشد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری آزمون پایان دوره تربیت معارف اسلامی با گرایش تبلیغ ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند به اداره امور خواهران مبلغه جهت تشکیل پرونده تبلیغی معرفی خواهند شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha