شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عرفان‌های کاذب

حوزه/مدیر مدرسه علمیه مرتضویه شهرستان نطنز از اجرای برنامه های،آموزشی و کاربردی برای طلاب، جهت پاسخ گویی و مقابله با شبهات و فرقه های جعلی در سطح جامعه خبرداد.

حجت الاسلام رضا خسروی، مدیر مدرسه علمیه مرتضویه شهرستان نطنز استان اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه» در رابطه با برنامه های این مدرسه برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این مدرسه به صورت روزانه و هم هفتگی برنامه های مختلفی  برای طلاب در  سال تحصیلی جدید در نظر گرفته است.

وی،  در ادامه، نگاهی به برنامه های  کلی این حوزه کرد و با بیان اینکه شروع کار هر روز را در این مرکز آموزشی همراه با دعای عهد  است، افزود: این برنامه، برنامه کلی ما هست و برنامه های مناسبتی و هفتگی نیز خواهیم داشت، به طور مثال سه شنبه شب ها دعای توسل و صبح های جمعه دعای ندبه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه مرتضویه،  در خصوص برنامه های  تفریحی این مدرسه ،گفت: اردوهای داخل استان مانند بازدید از اماکن متبرکه استان و یا کوهنوردی و اردوهای خارج استان نیز مانند قم، مشهد و شیراز از جمله برنامه هایی است که در کنار مباحث ورزشی و تربیتی در مدرسه برگزار می گردد.

وی درباره برنامه های ورزشی ، اضافه کرد: برنامه های ورزشی برای طلبه ها، استخر و فوتسال به صورت هفتگی و کوهنوری به طور ماهیانه است که با حضور فعال طلاب بزگرار می گردد.

حجت الاسلام خسروی خاطرنشان ساخت: کلاس اخلاق، از جمله برنامه هایی است که صبح پنجشنبه هر هفته برگزار  و از اساتیدی خارج از مدرسه برای این جلسات دعوت می شوند.

وی در تشریح برنامه های کاربردی مدرسه برای مقابله با شبهات و فرقه های جعلی در سطح جامعه گفت: در این  مدرسه از یک مشاور فعال سیاسی برای این کار  استفاده می شود که البته  مشاور هم به صورت فردی، و هم به صورت عمومی به طلاب مشاوره می دهد و از این طریق آن ها برای مقابله با شبهات آماده می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha