دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابوترابی

حوزه/ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جایگاه امروز کشور مدیون نعمت ولایت و خون شهدا است، گفت: امروز هرگونه جدایی از ولایت انحراف است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فر، نائب رئیس مجلس امروز در همایش تجلیل از 1700نفر  از آزادگان عملیات خیبر و اردوگاه موصل، با اشاره به نقش رزمندگان در دفاع از کیان اسلامی،  اظهار داشت: امروز فرماندهان سپاهی چون سردار قاسم سلیمانی مایه افتخار مقاومت در منطقه هستند چرا که حضور راهبردی این فرماندهان  به عنوان مستشاران، موجب افزایش اقتدار است

وی، ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت را از شاخصه های برجسته آزادگان دانست و افزود : براساس آیات قرآن چنانچه مردم در کنار حق نبوده و ولایت را پشتیبانی نکنند اینطور نخواهد که حق تنها  بماند بلکه بزرگترین ضرر را خود انها  خواهند دید لذا هرگونه جدایی از ولایت باعث انحراف افراد می شود .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، به وقایع صدر اسلام و امامت حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: افرادی که تحت عنوان سه جریان منافق وار در قالب جنگ جمل و یا پیمان با معاویه و یا حتی به راه اندازی جنگ نهروان در مقابل حق ایستادند و امامت را تنها گذاشتند سرنوشتشان به گواه تاریخ مشخص است که به چه روزی گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه، آزاد گان در صف مقدم مقاومت با استکبار قرار داشتند، بیان داشت: امروز تداوم آزادگی ، عزت و مبارزه با ظلم در  ولایت مداری  معنا می شود

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی  با تاکید براینکه  محبت به خداوند و محبت خداوند به قومی که پشتیبان حق هستند از جمله شاخصه هایی است که قرآن بر آن تاکید می کند، گفت: رزمند گان اسلام به خوبی در جبهه های جنگ الطاف و محبت های خداوند را دیدند، بطوریکه همواره و در تمام مراحل رزمندگی شامل الطاف خداوند بودند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان با پاکی اسیر و در اوج طهارت آزاد شدند متذکر شد:  عزت و سرافرازی امروز ما حاصل حضور آزادگان و رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی با اشاره به برخی خاطرات دوران اسارت آزادگان و مقاومت آنها در برابر تحقیر و توهین رژیم بعثی اذعان کرد: دشمن درصدد بود که اسیران را به سمت بیکاری، خستگی و دست برداشتن از اعتقادات سوق دهد، ولی آزادگان ما حسرت این آرزو را بر دل  دشمنان گذاشتند.

وی در پایان خدمت به آزاد گان را از وظایف همه مسئولین دانست و  یادآور شد: شرایط  امروز کشور شرایطی ویژه است وجود تحریم های ظالمانه و کاهش شدید قیمت نفت، منابع درآمدی دولت را کاهش داده است لذا امروز نیازمند مدیریتی فوق العاده و مدبرانه برای عبور از این فضا هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha