جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمدصادق جانمحمدی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز از بهره مندی ۳۸۷۵ نفر از برنامه های اوقات فراغت این شهرستان، با محوریت روحانیون خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق جانمحمدی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از قزوین با تأکید بر این که امسال در شهرستان البرز بیش از ۱۴۷ کلاس اوقات فراغت با نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز و با محوریت روحانیون تشکیل شد، اظهار داشت: در مجموع  3 هزار و 875 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

وی، تغییر و تحول اساسی در راهبردها، رویکردها و برنامه های فرهنگی در مقابله با تهدیدات و هجمه های فرهنگی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد:  برگزاری طرح هایی چون گفتمان های دینی، بوستان های معرفت و هسته های فرهنگی با موضوعات اعتیاد، سبک زندگی اسلامی و... برای مقابله با هجمه های فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر این که هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تبیین احکام، معارف دین، مفاهیم قرآن کریم و سیره عملی اخلاقی اهل بیت(ع) است، افزود: به همین منظور برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی، تبیین اهمیت اقامه نماز، بیان اهمیت همدلی و هم زبانی و ترویج سبک زندگی اسلامی، احترام به والدین و...  از جمله برنامه ها و فعالیت های آموزشی بود که در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha