دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اسماعیل پوررضا - نهاد رهبری

حوزه/ مدیر دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: نشانه گذاری مسیر برای رسیدن به هدف متعالی، کار عالمان دینی در دانشگاه ها است و این کار تلاش کسانی را می طلبد که در مسیر انبیاء حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پوررضا در  مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم با بیان اینکه نهاد، به گونه ای خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی در دانشگاه ها است، اظهار کرد: از جمله مهمترین وظایف و رسالت های همه ما این است که با وجود همه مشکلات و مشغله های فردی و اجتماعی، مراقب باشیم که وحدت رویه حرکت عمر خود را در عرصه های اجتماعی و کاری هماهنگ با مقام معظم رهبری به پیش ببریم و حتی اگر کند حرکت می کنیم، ولی در مسیر حرکت کنیم.

وی  با تاکید بر اینکه وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه ها این است که راه درست را به دانشگاهیان نشان بدهد، تصریح کرد: نشانه گذاری مسیر برای رسیدن به هدف متعالی، کار عالمان دینی در دانشگاه ها است و این کار تلاش کسانی را می طلبد که در مسیر انبیاء حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پوررضا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: ایشان همیشه در جمع اساتید و دانشگاهیان بر این موضوع تاکید کرده اند که با وجود همه مشکلات در کشور نباید بگذاریم که ناامیدی جان ما را تسخیر کند. انسان های بزرگ برای کارهای بزرگ ساخته شده اند و قطعا در مسیر انجام کارهای بزرگ مشکلاتی نیز وجود دارد.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ضمن تائید نگرش دکتر قره رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مورد ارتباط حوزه و دانشگاه و با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: راهبردهای موجود در فرمایشات رهبری باید در دانشگاه ها مستندسازی شود و وظیفه داریم که خود را به نگاه نافذ و حکیمانه مقام معظم رهبری  به کمک اساتید دانشگاه هانزدیک کنیم.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی به عنوان مسئول نهاد در دانشگاه پیام نور استان قم، افزود: حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی از این پس به عنوان مسئول نهاد در دانشگاه پیام نور استان قم فعالیت خواهد داشت .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha