دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/آیت الله موسوی جزایری بر ضرورت انتقال پیام غدیر به دنیا تاکید کرد و گفت: برگزاری این همایش در راستای احساس مسئولیت بزرگان نسبت به زنده نگاه داشتن پیام غدیر است و همه باید با تلاشی مجاهدانه در انتقال رسالت غدیر به دنیا همت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله موسوی جزایری در ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكَ»، اظهار داشت: این حکم الهی کامل کننده‏ی دین و رسالت رسول خدا است.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مکلف به تبلیغ غدیر هستند، گفت: نورافشانی از حوزه های علمیه باید سراسر عالم را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، افزود: همه کسانی که در عرصه وجود بودند و تا روز قیامت به وجود می آیند، مکلف به انتقال پیام غدیر به عالم هستند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه بر ضرورت انتقال پیام غدیر به دنیا تاکید کرد و گفت: برگزاری این همایش در راستای احساس مسئولیت بزرگان نسبت به زنده نگاه داشتن پیام غدیر است و همه باید با تلاشی مجاهدانه در انتقال رسالت غدیر به دنیا همت کنند. 

وی با اشاره به دعای رسول الله برای حضرت علی(ع)، گفت: پیامبر اکرم از خداوند خواست محبت خود را در دل محبان علی(ع) و خصم خود را در دشمنی با دشمنان امیرالمونین(ع) در دنیا و آخرت قرار دهد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن ولایتمداری در خوزستان، اظهار داشت: همه خوزستان اهل ولایت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) هستند و فدایی امیرالمومنین(ع) می باشند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان دروازه ولایت است، ابراز داشت: اولین شهری که در خط مقدم ولایت پذیری قرار داد خوزستان است؛ بسیاری از تربیت یافتگان مکتب، اهوازی بودند. 

وی همچنین با اشاره به ولایتمداری مردم مازندران، گفت: جوانان رشید و ولایتمدار مازندرانی در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس به فداکاری پرداختند.  

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه جنگ ما با صدام بر سر ولایت بود، تصریح کرد: امروز نیز این جنگ در یمن و عراق و سوریه با دشمنان اهلبیت(ع) تداوم دارد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha