شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ مسئول اداره اوقاف شهرستان اسلام آباد غرب، با اینکه بیشتر نیات واقفان موقوفات برنامه های دینی است که در راس آنها حوزه های علمیه قرار دارد، گفت: امروز باید تمام درآمد موقوفات در بخش های مربوط به وقف هزینه گردد.

 حجت الاسلام جواد جاسمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت اجرای نیت واقفان اظهار داشت : قطعا واقفان و خیران با نیت متعالی و جهت رضای خداوند اموال خود را در راه خدا و دین او وقف نموده اند و مجریان و متولیان امر نیز وظیفه دارند نیت واقعی آنها را اجرایی نمایند.

وی گفت : اداره اوقاف بعنوان یک متولی امر رسمی و قانونی سعی دارد نیت واقفین خیر اندیش را نسبت به آنچه که در وقف نامه ذکر کرده اند اجرا نماید.

مسئول اداره اوقاف شهرستان  اسلام آباد غرب، با اشاره با اینکه بیشتر نیات واقفان دین و برنامه های دینی بود که در راس آنها حوزه های علمیه قرار دارد عنوان کرد : حفظ دین و اسلام و مسلمین همواره برای مردم کشورمان در راس همه امور قرار داشته و موقوفات نیز حاکی از این امر است .

وی تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه های وقف این اداره اقدام به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان نموده است که در سال جاری هزارو هشتصد نفر ثبت نام کرده و کلاسهای آن در حال برگزاری است.

حجت الاسلام جاسمی، گفت : برگزاری مسابقات قران کریم در مهر ماه سال جاری را در رشته های مختلف را از جمله برنامه های این اداره ذکر کرد که بالغ بر چهار هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند و مورد استقبال گسترده ای قرار از سمت جوانان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha