جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب

مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی حوزه علمیه هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زمانی،معاون بین الملل حوزه های علمیه برگزار می گردد

حجت الاسلام شامحمدی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه و فعالیت طلاب، اظهارداشت: طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان، همزمان با طلاب سایر استان های کشور فعالیت درسی خود را از نیمه شهریورماه آغاز کرده و مشغول تحصیل شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان، ادامه داد: برای رسمیت بخشیدن به سال تحصیلی 95-94 مراسمی در نظر گرفته شده که روز شنبه چهارم مهرماه سال جاری برگزار خواهدشد.

وی افزود: در این برنامه که صبح روز شنبه در مدرسه النبی بندرعباس برگزار خواهدشد، آیت الله نعیم آبادی،نمانیده ولی فقیه در استان هرمزگان به ایراد سخن پرداخته  و حجت الاسلام و المسلمین مختاری مدیر حوزه استان هم گزارشی از فعالیت ها و  وضعیت آموزشی ارائه خواهد کرد.

به گفته وی، سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه خواهد بود که ضمن تشریح اوضاع منطقه و جهان ، به وظایف طلاب در این گذر تاریخی اشاره خواهد کرد.

حجت الاسلام شاه محمدی با اشاره به آغاز دروس آشنایی طلاب هرمزگانی با زبان انگلیسی گفت: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زمانی، در خصوص اهمیت یادگیری زبان های خارجی  توسط طلاب ، مطالبی را بیان خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت:  در حال حاضر تعداد 11 مدرسه علمیه در استان با حدود 950  طلبه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد طلبه 350 نفر آنها جدید الورود هستند .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha