شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 سید ساجد نقوی

حوزه/ این اولین بار نیست که امت اسلام در حرم امن الهی شاهد چنین بی کفایتی و بی مهری نسبت به حجاج بوده است. سرزمین های مقدس مکه و مدینه متعلق به عموم مسلمین جهان است و مدیریت امور حج نیاز به مشارکت همه کشورهای اسلامی از سراسر جهان دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، با صدور پیامی، حادثه دلخراش و جانگداز منا و کشته شدن صدها زائر ایرانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

و من یخرج من بیته مهاجرا إلی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع أجره علی الله(نساء، 100).

حادثه دلخراش سرزمین منا، بزرگ ترین عید مسلمانان را به عزا و جهان اسلام را عزدار کرد. این اولین بار نیست که امت اسلام در حرم امن الهی شاهد چنین بی کفایتی و بی مهری نسبت به حجاج بوده است. سرزمین های مقدس مکه و مدینه متعلق به عموم مسلمین جهان است و مدیریت امور حج نیاز به مشارکت همه کشورهای اسلامی از سراسر جهان دارد.

این جانب ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی عصر(ع) ارواحنا له الفداء و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (دام ظله) و مراجع عظام تقلید (دامت فیوضاتهم) و تمام خانواده ها و بازماندگان این فاجعه عظیم، از خداوند متعال برای جان باختگان طلب آمرزش و برای مجروحان این حادثه بهبودی و شفا مسئلت می کنم و امیدوارم مفقودان این حادثه هرچه زودتر پیدا شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha