شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاجعه منا

حوزه/ معاون حج و زیارت استان لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان لرستانی در فاجعه منا ، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد.

سید حمید مصفایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در فاجعه منا ۳۲حاجی لرستانی جان خود را از دست دادند گفت:از این تعداد ۱۴جان باخته از کاروان بروجردو ۱۸نفر دیگر از کاروان الیگودرز بودند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کاروان حامل پیکرهای قربانیان فاجعه منا وارد فرودگاه مهر آباد شده و تا عصر امروز نیز تعدادی از پیکرهای هم استانی های ما به خرم آباد وارد خواهد شد افزود:امید می رود مردم فهیم لرستانی در استقبال از حجاج لرستانی جان باخته سنگ تمام بگذارند.

معاون حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اینکه این مراسم ساعت ۱۶ فردا ۱۲ مهر از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار خواهد شد گفت: از عموم مردم استان برای شرکت در این مجلس دعوت به عمل می آید.

معاون حج و زیارت استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه از تعداد ۳۲جان باخته استان لرستان دو نفر از روحانیون معزز استان بوده اند تصریح کرد:زنده یاد حجت الاسلام علی زرگرانی بعنوان روحانی کاروان بروجرد و حجت الاسلام غلامعباس عباسی بعنوان زائر از روحانیونی بودند که در فاجعه مرگبار منا جان خود را از دست دادند و به لقاء الله شتافتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha