سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه سومین همایش حدیث رضوی در ۱۵ مهر سال جاری در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین همایش ملی حدیث رضوی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) یکی از رویداد های بزرگ فرهنگی - هنری جهان اسلام است که تاکنون 13 دوره موفق آن برگزار شده و  تولید آثار ارزشمند ، برپایی همایش ها، نشست های علمی فرهنگی و پژوهشی در سطح کشور و برگزاری آیین های ویژه در 70 کشور جهان از جمله دستاوردهای آن بوده است.

وی ابراز داشت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) فراگیرترین و وسیع ترین جشنواره موجود فرهنگی هنری در جهان اسلام است که استان قم در این رویداد بزرگ فرهنگی سهیم می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با  بیان این مطلب که یکی از زیرمجموعه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، همایش حدیث رضوی است، خاطرنشان ساخت: این همایش در قم متمرکز بوده و تاکنون 2 دوره از آن برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی ادامه داد: مقدمات سومین همایش حدیث رضوی در سال جاری، انجام و مقالاتی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی با بیان این مطلب که اختتامیه سومین همایش حدیث رضوی در 15 مهر سال جاری  در موسسه دارالحدیث قم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش از سوی مؤسسه فرهنگی  دارالحدیث و با سخنرانی آیت الله ری شهری برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم در پایان گفت: در اختتامیه این همایش، مقالات برتر معرفی و آثار برگزیده به چاپ خواهند رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha