چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه اهواز

حوزه/ یازدهمین گردهمایی بزرگ طلاب و مبلغین مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز همراه با مراسم عمامه گذاری ۱۲ تن از طلاب این مدرسه، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، یازدهمین گردهمایی بزرگ طلاب و مبلغین مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(ع) همراه با عمامه گذاری ۱۲ تن از طلاب این مدرسه، شب گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری، آیت الله طبرسی، علما و فضلای حوزه علمیه خوزستان و خانواده های طلاب، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، اشعاری در مدح و ثنای امیرالمومنین(ع) توسط یکی از طلاب این مدرسه قرائت شد و پس از آن در میان صلوات و شادی حضار، طلابی که بنا بود معمم شوند در میان جمعیت حضور یافتند.

در ادامه حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) به ارائه گزارشی از این مدرسه پرداخت و اظهار داشت: مجموع طلابی در حال تحصیل در این مدرسه ۲۵۶ نفر می باشند که از این میان ۸۷ نفر در سطح ۲، ۱۲۴ نفر در سطح ۳ و ۳ نفر در سطح چهار حضور دارند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، نیز در این مراسم، مدرسه ولیعصر(عج) نمونه ای موفق در علم و تقوا توصیف کرد و گفت: طلاب این مدرسه با فعالیت های تبلیغی که در کنار تحصیل و تهذیب خویش انجام می دهد نقش مهمی در مقابله با جریان های فکری باطل در منطقه ایفا می کنند.

وی با تقدیر از پدران و مادران طلاب علوم دینی، بیان داشت: تربیت و طینت پاک شما موجب قرار گرفتن فرزندانتان در مسیر سربازی امام عصر(عج) شده و این نعمتی است که باید بسیار قدردان آن بود.

برپایه این گزارش،در پایان این مراسم ۱۲ تن از طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج) توسط آیت الله موسوی جزایری به کسوت روحانیت در آمدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha