جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمامه گذاری طلاب اهوازی در جشن ولایت

حوزه/ ۵۰ نفر از طلاب مدارس علمیه اهواز، امروز در جشن ده هزار نفری غدیر، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، مراسم تعمیم 50 نفر از طلاب اهوازی، همزمان با جشن ده هزار نفری غدیر، صبح امروز در مصلی اهواز، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، حجج اسلام و المسلمین فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور، بهرام پور، حاجتی، و سایر مدیران و مسئولان حوزوی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی قرآن کریم توسط ماجد نصری، آغاز و پس از آن یکی از مسئولان عتبه حسینی، مطالبی در خصوص اهمیت خطبه غدیر بیان کرده و پس از آن به قرائت آن پرداخت.

مدیحه سرایی نزار قطری و حاج صادق آهنگران که به صورت ترکیبی اجرا گردید و عاشقان امیرالمؤمنین(ع) در مصلی اهواز «علی علی گویان» به همراهی با این دو مداح اهل‌بیت(ع) پرداختند، از دیگر برنامه ها بود.

در این مراسم اندیشمندان جهان اسلام که این روزها میهمان مردم ولایتمدار اهواز هستند ازجمله دکتر تیجانی، هیئت اعزامی از عتبه حسینی، امام‌جمعه داکار و ... حضور به هم رساندند.

در این مراسم بیش از 50  نفر از طلاب مدارس علمیه امام خمینی(ره)، خاتم‌الانبیاء(ص)، امام رضا(ع)، فاطمیون و آل طیب توسط آیت‌الله موسوی جزایری لباس سربازی امام زمان(عج) را بر تن کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha