دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام حسن دهشیری

حوزه/ امام جمعه شهرستان اردستان گفت: آمریکا همچنان دشمن بزرگ نظام اسلامی است، دشمنی که از شیطان نیز خطرناک تر بوده و خوی استکباری اش همچنان باقی است.

 حجت الاسلام حسن دهشیری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اصفهان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از امتیازات مقام معظم رهبری این است که پیشاپیش حوادث را به صورت تحلیلی  گفته و هشدارهای لازم را  بیان می کنند.

 وی افزود: از مهمترین مسائل مورد دغدغه ایشان فراموش کردن دشمنی دشمن بزرگی همچون آمریکا از سوی برخی ساده اندیشان در داخل کشور بوده است و لذا در چند ماهه اخیر ایشان روی این نکته متمرکز و هشدار می دادند که مبادا این دشمنی نادیده گرفته شود یا عده ای از آن غافل شوند.

امام جمعه اردستان، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با تاکید براینکه" سهل اندیشی و سطحی نگری است اگر فکر کنیم که در گفتگو با آمریکا به اهداف و نتایج مناسبی می رسیم، بلکه بر عکس هر گفتگو راه را برای نفوذ آمریکا به کشور باز می کند"، گفت: با توجه به  فرموده  امام علی(ع) که  «دشمن  هرگز نخوابیده و شما نیز خوابتان نبرد» باید در مقابل تیزهوشی و مکر دشمن هوشیار باشیم.

 حجت الاسلام دهشیری، تاکید کرد: آمریکا همچنان دشمن بزرگ نظام اسلامی است، دشمنی که از شیطان نیز خطرناک تر بوده و خوی استکباری اش نیز همچنان باقی است.

وی با اشاره به اینکه هشدار مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت مذاکره با آمریکا جدی است  چرا که مذاکره با آمریکا نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد، گفت: اگر مسئولان این هشدار ها را جدی بگیرند، مشکلاتمان هم کمتر می شود.

حجت الاسلام دهشیری، تفات دو دیدگاه موافقان و مخالفان مذاکره با آمریکا را به افق دید آنها مرتبط دانست و افزود: در این خصوص نظر مقام معظم رهبری، ملاک است و همه مسئولان باید موضع گیری هایشان را با رهبر معظم انقلاب هماهنگ نمایند.

امام جمعه اردستان در پایان از مسئولان امر و اصحاب رسانه خواست سخنان مقام معظم رهبری را تحلیل و در جامعه بازتاب دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha