یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: خط قرمز مجمع، فرمایشات رهبر انقلاب و مراجع است و آنچه بزرگان در زمینه اعتلای اسلام و انقلاب امر می فرمایند باید نصب العین باشد و در راستای عمل به این فرامین کوشا باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی در نشست مجمع نمایندگان  طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شدگفت: بزرگان دین و علما و اساتید، اعتقادات اصیل را برای ما بیان کرده اند؛ بخشی از این معارف عمومی و بخشی نیز از مباحث تخصصی و تاریخی است.

وی افزود: سه گروه در برابر دین حضور دارند؛ اولین گروه موافقان و دلسوزان دامنه دین هستند  که این افراد  مشخص هستند و سختی هایی که آنها در تاریخ داشته اند بر هیچ کس پوشیده نیست.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: گروه دوم منافقانی هستند که به اندک بهانه ای برای دین مشکل ساز بوده اند؛ چه در عرصه های سیاسی و اقتصادی و...؛ امروز نیز چنین نگاهی در فعالیت های دشمنان نسبت به نظام ما مشخص است.

وی گفت: گروه سوم نیز سهل انگارها و مرددین هستند؛ این افراد در زمان اولیا و معصومین(ع) و در سخت ترین  شرایط بیشترین ضربه را وارد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: اعتقادات مردم از این ناحیه آسیب های بسیاری دیده است؛ در این عرصه نیز کسی که بیشترین آسیب را دیده رهبر و امام و قاعد بوده است.

وی بیان کرد: دشمن، همیشه در همه عرصه ها با برنامه ریزی شرکت می کند؛ این دشمنان در همه زمان ها چنین برنامه هایی داشته اند؛ اگر امروز بیاندیشیم که نگاه دشمنان ما متفاوت از نگاه عمر سعد است، بسیار ساده اندیشی و ساده لوحانه است.

وی افزود: عمر سعد سال 61 به درک واصل شد، ولی تفکر او که هزینه زندگی را از قلع و قمع اهل بیت(ع) برای خود فراهم می کند، در جامعه کفر جهانیامروز  در حال موج زنی است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: کسانی که در مقابل قانون دینی و در برابر اصول نظام شک و تردید دارند، باید به این نکته برگردند که نباید تفکر این چنینی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با این همه سختی ها و نا ملایمات همیشه استوار  هستند و هرچه هست را در درون خود هضم می کنند، ولی باید سوال کنیم که ما چه وظیفه ای در این زمینه داریم؛ باید در مسیری که فدایی ولی زمان خود هستیم هر چه می توانیم در زمینه رفع این غربت قدم برداریم.

وی بیان کرد: محرم فرصت بسیار خوبی برای احیای ارزش های دینی و انقلابی است؛ آنچه که ما به عهده داریم، نقش تبیین است که نقش مهمی در توفیقات اجتماعی است؛ برای این که رهبر را در مسیر یاری کنیم،  باید با ایشان بیعتی دوباره داشته باشیم  و با ایشان حرکت کنیم.

وی افزود: خط قرمز مجمع، فرمایشات رهبر انقلاب است و آنچه که بزرگان و مراجع و رهبری در زمینه اعتلای اسلام و انقلاب امر می فرمایند باید نصب العین باشد و در راستای عمل به این فرامین کوشا باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha