پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی در مراسم افتتاح تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا(س) قم

حوزه/ اگر قرار است عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه پیدا کند، لازم است حوزه پیام رسان بیانات حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در همه زمینه ها به دنیا باشد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی امروز درمراسم  افتتاحیه تالار بیداری اسلامی جامعه الزهراء(س) قم، ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی این انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای نابودی اسلام و جامعه اسلامی تلاش همه جانبه کرد و واقعا کسی باور نمی کرد این انقلاب به ثمر بنشیند.

رئیس مرکز خدمات حوزهای علمیه بیان داشت: انقلاب و نظام اسلامی برکت معجزه الهی بود و حتی باید گفت ادامه این انقلاب هم معجزه بود و انقلاب بعد از پیروزی با انواع و اقسام مشکلات از سوی دشمن داخلی و خارجی مواجه بود و حقیقتا این نعمت الهی است و نباید کفران نعمت کرد باید شکر گزار و مدافع آن بود.

وی با بیان این که متاسفانه بعضی ها در تلاش اند عظمت این برکت را کم ارزش جلو دهند  عنوان کرد: حتی خارجی ها هم معتقدند که این انقلاب باعث عزت و دینداری شد و این امر می طلبد با وجود این مشکلات و گرفتاری، برای ادامه راه انقلاب آحاد مردم و به خصوص مسئولین و خدمت گزاران و حوزه احساس مسؤلیت کنند و برای حفظ و ادامه این نعمت تمام همت را بکار گیرند.

رئیس هئیت امنای جامعه الزهراء(س) در ادامه به رسالت حوزه های علمیه  اشاره و عنوان کرد: حوزه  باید  بر اساس نیازهای روز برنامه ریزی و تولید فکر و اندیشه کند و در موضوعات مختلف  فعالیت جدی نماید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی افزود: رسالت دیگر حوزه در عرصه زمان است باید عارف به زمان و موقعیت شناس بود و باید نگاه بهتر به آینده حرکت کرد و برای موفقیت در این رابطه باید با فعالیت های رقبا در موضوعات مختلف نگاه کرد تا بتوانیم به تعالی برسیم.

رئیس مرکز خدمات حوزهای علمیه قم بیان داشت: حوزه باید به دنبال رهبری حرکت  کند و اگر قرار است عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه پیدا کند لازم است حوزه پیام رسان بیانات حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در همه زمینه ها  به دنیا باشد.

 انتهای پیام:40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha