پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: حوزه با تمام توانی که دارد، آماده هر گونه همکاری و هم افزایی در موضوعات مختلف با آموزش و پرورش است تا بتواند دغدغه رهبری و مراجع را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر امروز در دیدار دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم  برگزار شد، ضمن خیر مقدم به وزیر و هیئت همراه به شهر کریمه اهل بیت(ع) گفت: این نوع ملاقات ها و دیدارها با مراجع تقلید بسیار ازشمند است؛ مهمترین فایده آن، موجب از بین رفتن دغدغه های مراجع  در زمینه تعلیم و تربیت و امیدواری نسبت به این مسئله می شود.

مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه ای که  بیش از یک دهه بین این دو نهاد برگزار شد حوزه آماده هر گونه همکاری در زمینه های مختلف از جمله تربیت نیروی انسانی با آموزش و پرورش است.

امام جمعه قم بیان داشت: هدف از این همکاریها،  به معنای این نیست که حوزه می خواهد در قلمرو  آموزش و پرورش ورود پیدا کند و یا دخالت نماید، اگر چه  برخی ها این حرف‌ها را می زنند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مشترکات زیادی بین این دو نهاد وجود دارد و  انتظار  هم بالا است؛ همین امر می طلبد با همکاری یک‌دیگر بتوانند مشکلات تربیتی جامعه را از بین ببرند.

آیت الله حسینی بوشهری  ابراز داشت: اگر نیروهای این  دو نهاد در بحث متون آموزش و  تعلیم وتربیت به نقطه مشترکی برسند، می توانند خدمات شایسته ای به جامعه نمایند؛ زیرا همه  از یک آب و خاک  هستیم و هدفی مشترک داریم و آن هم رفع دغدغه های رهبری و مراجع تقلید در بحث تعلیم وتربیت است.

وی گفت: حوزه با تمام توانی که دارد آماده هر گونه همکاری  و هم افزایی در موضوعات مختلف با آموزش و پرورش است.

مدیر حوزه های علمیه افزود: انتظار می رود با برنامه‌ای دقیق و مدون، این مصوبه ها اجرا شود  و شاهد ثمرات آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha