شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نهاوندی /صدا و سیما

حوزه/ نشست مديركل پژوهش هاي اسلامي صدا و سیما با مديران دفاتر گروه هاي پژوهشي اين اداره كل در خصوص تبيين بيانات معظم له و راهكارهاي تحقق‌بخشي به دغدغه‌هاي ايشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام نهاوندي در این نشست گزارشي از ديدار مديران ارشد رسانه ملي با مقام معظم رهبري ارائه کرد و به آسيب‌شناسي دقيق معظم‌له از وضعيت موجود فرهنگي پرداخت و گفت: بيانات مقام معظم رهبري براساس اصطلاحات موجود رسانه شگفت‌انگيز است.

وی، براساس فرمايشات معظم له، خواستار تحليل جامع از شرايط ديني و وضعيت مذهبي مردم و دغدغه‌های ايشان شده و راهبردهاي برنامه‌سازي ديني و تنظيم بايدها و نبايدها را از جمله اقدامات پيش رو در اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه دانست.

مديركل پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما، برنامه‌ريزي عالمانه و دقيق براساس راهبردها، گفتمان‌سازي ديني و ارزشي و تزريق آن در شريان هاي متنوع رسانه، هدف‌گذاري توليدات محتوايي در مسايل حياتي نظام مانند تكثير نسل، خانواده، صرفه‌جويي، مصرف داخلي را از انتظارات رسانه از اين اداره كل برشمرد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود بیان داشت:عمق‌بخشي به تحقيقات، شناسايي و حذف پژوهش‌هاي خنثي، دفاع از هويت ديني رسانه، اميد بخشي در راستاي پيشرفت‌هاي معنوي و مذهبي جامعه به ويژه جوانان، توليد محتوا براساس سن، جنس و اقشار مختلف جامعه را از مواردي برشمرد كه بايد در راستاي بيانات مقام معظم رهبري مورد توجه پژوهشگران قرارگيرد.

حجت الاسلام نهاوندي، راهبردهاي برنامه‌سازي با موضوعات، استحاله فرهنگي و تغيير آرمانهاي نظام، تغيير باورها و ارزشهاي مردم، جنگ نرم و ابعاد رسانه‌اي را اولويت دفاتر پژوهشي اين اداره كل دانسته و برآن تاكيد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha