دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار آیت الله صافی با وزیر بهداشت

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به ابعاد مختلف واقعه منا بیان کردند: باید در برگزاری موسم حج مدیریت صحیح و با مشارکت کشورهای اسلامی شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه در سخنانی با اشاره به فاجعه منا اظهار داشتند: این رویداد فاجعه بزرگی برای مسلمانان بود و باید فکری کرد که دیگر چنین حوادثی تکرار نشود و امیدواریم که مسئولان عربستان و کشورهای دیگر در خصوص حج برنامه ریزی داشته باشند.

ايشان ادامه دادند: باید کسانی که یک بار به حج مشرف شده اند دیگر حضورشان در سرزمین وحی در ایام حج تکرار نشود و در این خصوص روایت است که وقتی امام عصر(عج) ظهور کنند این مسئله را مورد توجه قرار می دهند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی  مدیریت صحیح از سوی مسئولان برگزار کننده حج و توجه به دستورات شرعی در برگزاری این مراسم را ضروری دانستند و افزودند: این حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود و ما نیز باید در این خصوص مدیریت لازم را داشته باشیم.

ايشان با آرزوی توفیق برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کردند: کشورهای اسلامی در خصوص برگزاری مراسم حج باید به وحدت نظر رسیده و ارتباطات خود را بیشتر کنند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی  با اشاره به مفقود بودن برخی از حجاج گفتند: برای حجاجی که در سرزمین وحی جان باخته اند طلب آمرزش و مغفرت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha