دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید حید عبدالصاحب الحسنی

حوزه/ مردم و مسئولان منطقه مرکبا در لبنان با برپایی نشستی خواستار تعیین وضعیت روحانی و امام جماعت مفقود شده خود در حادثه منا شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مردم و مسئولان منطقه مرکبا در لبنان با برگزاری نشستی خواستار تعیین سرنوشت حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر عبدالصاحب الحسنی امام جماعت خود شدند. این روحانی لبنان در حال انجام مناسک حج در حادثه منا مفقود شده است.

در این نشست که در سالن شهرداری مرکبا برگزار شد، علی فیاض و قاسم هاشم از نمایندگان پارلمان لبنان، خانواده سید الحسنی، شیخ یوسف رغده نماینده نائب رئیس مجلس اعلای شیعه و جمعی از روحانیون لبنان شرکت داشتند.

فیاض: سلام باید مساله را با جدیت پیگیری کند

علی فیاض نماینده عضو فراکسیون مقاومت در این نشست گفت: سرنوشت سید الحسنی باید معلوم شود و این نیز همچون موضوعات اختلافی سیاسی نیست که کسی بخواهد در آن مناقشه کند بلکه یک موضوع انسانی اخلاقی دینی و اداری است و ما نمی پذیریم که کسی بگوید ایشان مفقود شده چون ایشان سوار بر یک کشتی در دیا نبوده که غرق شود و تمام مسافران آن محکوم به مرگ باشند. ما و افکار عمومی لبنان نمی فهمیم که مفقود شدن یک انسان در اعمال حج چه معنایی دارد و قلب های ما به این خاطر داغدار و نگران است.

وی در ادامه از تمام سلام رئیس کابینه خواست این مساله را با جدیت پیگیری کند و از جبران باسیل وزیر خارجه نیز خواست در این زمینه موضع گیری کند و این درست نیست که دولت و مسئولان دولتی در این زمینه بی تفاوت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha