شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی با اشاره به فعالیت انجمن های علمی در المصطفی، گفت: در این نهاد حوزوی ۳۰۰ انجمن فرهنگی ملیتی و ۷۰ انجمن علمی به فعالیت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در «نشست بررسی جریان های تکفیری» که در سالن شهید عارف الحسینی مجتمع عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و جانباختگان فاجعه منا با بیان این که باید به همه چهره های انقلاب اسلامی افتخار کرد.

بیان داشت: امروز نشست بررسی جریان های تکفیری فرصتی را میسر کرد تا نخبگان فرهنگی - تبلیغی المصطفی(ص) از تحلیل های حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری استفاده کنند.

رئیس المصطفی به تجلیل از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری پرداخت و اظهار داشت: وی از شخصیت های برجسته نظام و انقلاب است که مسئولیت های متعددی در دوران پس از پیروزی انقلاب داشته و امروز نیز مشاور مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری از ابتدا روحانی فعال اسلام و انقلاب بوده، ابراز داشت: یکی از مهم ترین امتیازات ایشان سبقت در مبارزه و جهاد در راه خدا در دوران غربت و سختی و تنگنای اسلام است.

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به نقش یاران و همراهان امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری و دیگر نخبگان انقلاب در روزگار سختی و غربت اسلام از پیشگامان انقلاب بوده اند.

وی  در پایان با اشاره به فعالیت انجمن های علمی در المصطفی، گفت: در این نهاد حوزوی 300 انجمن فرهنگی ملیتی و 70 انجمن علمی به فعالیت می پردازند.

 انتهای پیام/313/33      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha