سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: امروز غرب تمام تلاش خود را برای استحاله فرهنگی و تغییر سبک زندگی جامعه اسلامی - ایرانی به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف، در حسینیه ثارالله بروجرد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، گفت: ایام محرم فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج آموزه های دینی و همچنین احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با بیان این که دشمنان در طول تاریخ همواره تلاش کرده‌اند فرهنگ اسلامی را در جوامع مسلمان کمرنگ کنند، افزود: دشمنان، فرهنگ حجاب و عفاف را به عنوان سد راهی برای عملی نمودن نقشه های فرهنگی خود دانسته اند.

امام جمعه بروجرد با بیان این که ترویج بد حجابی از راه‌کارهای اصلی دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی- ایرانی است، یادآور شد: بانوان ایران اسلامی باید از حجاب به عنوان ارزش حراست نمایند و همواره به خاطر داشته باشند که حجاب و عفاف برای زن به منزله حفظ کرامت اوست.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان این که حجاب به عنوان سنگری برای بانوان تلقی می شود، تصریح کرد: بانوان بدانند حجاب برای آنها مصونیت به همراه دارد و می توانند در جامعه با خاطری آسوده به انجام فعالیت های اجتماعی بپردازند.

وی با اشاره به این که بانوان نقش موثری در شکل دهی و استحکام بنیان خانواده دارند، خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه و تربیت فرزندان، مستلرم پاکدامنی و نجابت زنان مومن و متعهد است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که امروزغرب تمام تلاش خود را برای استحاله فرهنگی جامعه اسلامی- ایرانی به کار گرفته است، گفت: بانوان با رعایت چارچوب های دینی می توانند نقشه های فرهنگی دشمنان را خنثی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha