پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جمیل مزهر

حوزه/ حسن یوسف از سران حماس خاطر نشان کرد: در شرایط موجود، امت عربی و اسلامی نیز باید به نقش خود در حمایت از فلسطین عمل کنند. البته درست است که امت اسلام امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، اما جهت گیری اصلی مسلمانان نباید از فلسطین به سمت و سوی دیگری منحرف شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جمیل مزهر عضو دفتر سیاسی جبهه ملی آزادسازی فلسطین و مسئول شاخه غزه گفت: اعدام میدانی مردم فلسطین توسط سربازان اشغالگر در کرانه باختری و قدس اشغالی هرگز نخواهد توانست در اراده جوانان فلسطینی و انتفاضه آنها برای یاری قدس، خللی ایجاد کند.

وی افزود: جبهه آزادسازی فلسطین به تمام گروه های فلسطینی پیشنهاد داده یک رهبری و فرماندهی واحد برای خود تعیین کنند تا بتواند انتفاضه مردمی را به خوبی هدایت کند.

مرهز؛ اعدام میدانی مردم را تلاش مذبوحانه صهیونیست ها برا یخاموش کردن اتش آنتفاضه دانست و افزود: چنی اقداماتی نشان دهنده نژادپرستی اسرائیلی ها است و البته بر انگیزه انقلابیون و جوانان انتفاضه خواهد افزود.

وی افزود: فلسطینی ها فرصتی جدید و حقیقی برای وحدت در برابر چالش ها و یهودی سازی قدس و جنایت های اشغالگران به دست آورده اند و البته از گروه ها و مردم فلسطین نیز انتظار می رود در این شرایط، اقدام آنها در سطح بین المللی باشد تا بتواند جنایت های اشغالگران را رسوا سازد.

بنا به گفته وزارت بهداشت فلسطین از آغاز ماه جاری تا کنون 46 فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها در حال اسارت و به خاطر نبود امکانات پزشکی و بهداشتی به شهادت رسیده است.

عضو حماس: اشغالگران ریشه ترور هستند

حسن یوسف از سران حماس نیز گفته اشغالگران بذر اصلی ترور هستند و رفترا آنها در تعامل با مردم فلسطین همواره همین گونه بوده است.

وی افزود: اشغالگران با اعدام میدانی مردم می خواهند جوانان ما را به زانو درآورند اما باید بدانند این اقدامات انها هرگز اراده مردم را خواهد شکست و مردم ما به راه خود در مبارزه با اشغالگران ادامه خواهند داد.

حسن یوسف خاطر نشان کرد: در شرایط موجود، امت عربی و اسلامی نیز باید به نقش خود عمل کنند. البته درست است که امت اسلام امروز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، اما جهت گیری اصلی مسلمانان نباید از فلسطین به سمت و سوی دیگری منحرف شود.

عضو جنبش فتح: مردم فلسطین از راه خود باز نمی گردند

امین مقبول دبیر شورای انقلابی جنبش فتح نیز گفت: جنایت های صهیونیست ها و اعدام میدانی مردم بی دفاع برای سرکوب قیام آنها صورت می گیرد، اما دشمنان باید بدانند که این اعدام ها و ترورها مردم ما را به زانو در نمی آورد و این ملت هرگز از راه خود باز نمی گردند.

عضو جهاد اسلامی: مردم فلسطین از میدان به در نمی روند

احمد المدلل از سران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: دشمن صهیونیستی با وقاحت تمام به جنایت های خود ادامه می دهد و گمان می کند با این کارها می تواند مردم فلسطین را به زانو در بیاورد و آنها را بترساند اما این مردم در طول ده ها سال ثابت کرده اند که مردمی شجاع هستند و این بازی های صهیونیست ها نمی تواند آنها را از میدان به در کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha