جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان به مناسبت "یوم الارض" بر حق ملّت مظلوم فلسطین در آزادی سرزمین و تعیین سرنوشت خود و باز پس گیری مقدسات تأکید کرد و پایبندی خود را به مسئله فلسطین و دفاع از آن اعلام نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان به مناسبت "یوم الارض" بر حق ملّت مظلوم فلسطین در آزادی سرزمین و تعیین سرنوشت خود و باز پس گیری مقدسات تأکید کرد و پایبندی خود را به مسئله فلسطین و دفاع از آن اعلام نمود.

جبهه عمل افزود: علی رغم تمامی جنگ های اقتصادی و بیولوژیکی میکروبی که به اسم کرونا در لبنان، فلسطین و تمامی جهان آغاز شده، جبهه عمل اسلامی از تمامی امکانات موجود برای مقابله با اشغالگران صهیونیستی استفاده می کند و ممکن نیست که فلسطین را فراموش کنیم؛ چرا که مسئله اساسی ما در محور مقاومت و موجب بازدارندگی است.

این جبهه با اشاره به اینکه امروز اپیدمی اشغالگران صهیونیستی در سرزمین فلسطین و مقدسات آن از خطر شیوع ویروس کرونا کمتر نیست، گفت: مقاومت با تمامی انواع آن و در تمامی سطوح، تنها ترین راه نتیجه بخش در نابودی این طاغوت و شکست هیمنه صهیونیستی است که از انسانیت و درک ساده ترین معانی آن خالی می باشد.

جبهه عمل اسلامی به رنج های ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و نبود امکانات پزشکی و غذایی برای مقابله با اپیدمی اشاره کرد و بر دخالت سریع برای برداشتن فوری محاصره و امداد رسانی به نواره غزه در رفع نیاز ها و تهیه امکانات تأکید نمود و گفت: با شروع شیوع ویروس در غزه و کرانه باختری، بی توجهی به این مسئله منجر به یک مصیبت و فاجعه انسانی و بشری می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha