شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
محمدرضا صالحیان

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان با تاکید بر استکبار ستیزی گفت: ملت ایران در مقابل ظلم سر تسلیم فرو نمی آورد.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به استقبال مردم  از تشیع پیکر شهید مدافع حرم، شهید مسلم خیزاب اظهار داشت: هرکدام از این شهدا نمادی برای اسلام، تشیع و کربلا هستند.

وی ادامه داد: هر از گاهی که رزمندگان ما شهید شده و به دیار خود بازمی گردند، مردم ما با شکوه ویژه ای در تشییع آنها شرکت می کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان تاکید کرد: اینگونه استقبال از تشییع شهدا جان تازه ای به  کشور و نظام می بخشد.

وی، این نوع مراسم ها را حاوی پیام اخلاقی برای مسئولان کشور دانست و افزود: امام راحل همواره می فرمودند «به من خدمتگذار بگویید بهتر از این است که به من رهبر بگویید» لذا  با توجه به  این مهم، مسئولان باید خود را خدمتگذار این مردم شهید پرور بدانند.

حجت الاسلام صالحیان گفت: استکبار باید بداند تا این خون ها می جوشد، تا زمانی که نام امام حسین(ع) زنده و پرچم اسلام برافراشته است، "هیهات من الذله" شعاری برای کشور و نظام است.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: ما بنا داریم بر استقلال اقتصادی و فرهنگی خود پافشاری کنیم تا اینکه پرچم شهداء را به دستان مبارک امام زمان(عج) بسپاریم.

وی با اشاره به شاخصه شهدای مدافع حرم، بیان داشت: تمام آنچه را که شهیدان کربلا و مکتب عاشورا داشتند در شهدای مدافع حرم نمودار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحیان تاکید کرد:  امروز مدافعان حرم از حریم حضرت زینب (س)که پرستار معنویت و فرهنگ کل بشریت در طول تاریخ بوده، حراست و پاسداری می کنند.

گفتنی است که صبح امروزپیکر مطهر شهید پاسدار مسلم خیزاب از رزمندگان اصفهانی مدافع حرم حضرت زینب(س) حین انجام فعالیت مستشاری در درگیری با گروه‌های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و احرارالشام در شمال غربی سوریه و در کنار نیروهای نظامی سوری به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور پرشور مردم تشییع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha